Australië! - Reisverslagen van Yris Wennekes - WaarBenJij.nu Australië! - Reisverslagen van Yris Wennekes - WaarBenJij.nu
Australië!

Ik verblijf 6 maanden lang in Australië!
5 maanden zal ik als Au Pair bij een fantastisch gezin in Mornington, vlakbij Melbourne, gaan werken. Natuurlijk wil ik in deze periode zoveel mogelijk van dit immens grote en mooie land zien. Dit ga ik proberen allemaal vast te leggen en op deze blog al mijn verhalen te beschrijven.
Na de 5 maanden bij het gezin, zal Sjoerd (mijn vriend) overkomen naar Australië en gaan we samen nog 4 weken rondreizen.
Ik heb er super veel zin in!

Recente Reisverslagen:

24 Augustus 2015

Week 2, 3 en 4

28 Juli 2015

De eerste week

18 Juli 2015

Nog 3 dagen..!
Yris

Actief sinds 18 Juli 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 5059

Voorgaande reizen:

21 Juli 2015 - 25 Januari 2016

Australië!

Landen bezocht: